Retourneren
Verzenden & retourneren:
Uw bestelling wordt door ons ingepakt in ons magazijn en binnen 2 tot 3 werkdagen bezorgd. Mocht je vragen hebben over de verzending of levering van uw pakket? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag!
Verzendproces:
Heb je het pakketje beschadigd ontvangen? Dat is zeker niet de bedoeling! Neem hiervoor direct contact op met onze klantenservice, zodat wij mee kunnen kijken naar een oplossing.
Missende artikelen bij bestelling:
Mocht je een item missen in uw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservices. Graag ontvangen wij het ordernummer van de bestelling, deze kan je mailen naar klantenservice@unboxme.nl of je kunt telefonisch contact opnemen via klantenservice: (0)13 2400049.
Verkeerd artikel ontvangen:
In het geval dat je één of meerdere artikelen hebt ontvangen die je niet hebt besteld, dan adviseren wij om contact met ons op te nemen.
Bestelling niet ontvangen:
Heb je jouw pakketje nog niet ontvangen? Wij raden aan om eerst goed je Track & Trace code te bekijken. Mocht het pakketje niet traceerbaar zijn, neem dan contact met ons op. Wij kijken graag met je mee!
Verkeerde adres ingevuld:
Een verkeerd adres ingevuld? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, vaak kunnen wij dit nog voor je aanpassen. Indien je pakket met de bezorger al onderweg is, is het helaas niet meer mogelijk om het adres aan te passen. Wij kijken dan graag mee, wat we voor je kunnen betekenen.
Indien het pakket geretourneerd wordt, is het mogelijk om het pakket opnieuw voor je op te sturen. De verzendkosten van de nieuwe verzending zullen in rekening worden gebracht. Bij annuleren van een geretourneerde zending wegens onjuist adres, zullen wij het bedrag exclusief verzendkosten voor je crediteren.
Retourgarantie:
Wij geven om onze producten en doen ons uiterste best om deze in een optimale staat aan te leveren. Bij Unboxme heb je 1 maand garantie op je producten. Is het item niet naar wens of heb je een defect product ontvangen? Stuur een foto van de klacht en het ordernummer naar klantenservice@unboxme.nl, wij helpen je dan graag aan een passende oplossing!
Voorwaarden: Je kunt alleen een retouraanvraag indienen als je voldoet aan de volgende drie voorwaarden:
De producten mogen niet langer dan 30 dagen
Er mag geen betaling open staan,
Een eventueel voorgaande retouraanvraag moet afgerond zijn.